Saturday, November 1, 2014

3 gün

  
 Bu hayatta çok ama çok sevdiğiniz iki arkadaşınızın evli olmasından ve onların siz kendinizi yalnız hissetmeyin diye ilk fırsatta(gerçekten ilk fırsatta) atlayıp yanınıza gelmelerinden daha iyi ne olabilir? 
3 gün boyunca hiç ses çıkarmadan ve hatta mutlulukla 1.5 yaşındaki, gününün yarısını kovalamacalı saklambaç oynayan ve diğer yarısında da aynı kitaptaki 100 hayvanı sizden defalarca canlandırmanızı isteyen oğlunuza gönüllü ve tam zamanlı bakıcılık yapmaları(kıh kıh kıhhh). 
Son zamanların en muhteşem 3 günüydü. Tüm insanlığa ve Demir'e çok seveceği, çok güveneceği, tartışıp on dakika sonra kucaklaşacağı, çocuğunu kucağında gördüğünde nineler gibi duygusallaşıp gizlice ağlayacağı, kahvaltıda bal yemedi diye mızırdanacağı, daha ayrılmadan bir sonraki buluşmayı planlayacağı, çok ama çok seveceği, kucağına alıp havalara uçurmak isteyeceği arkadaşlar dilerim.
İtirazı olan yoksa dağılabiliriz.






9 comments:

  1. Sanki yüzbinlerce takipciniz var da yetisemiyorsunuz gibi artik yorumlara cevap vermediginizden onemli birsey yazmayacagim. Eskiden karsilikli dertlesir tek tek cevap verirdiniz.. Tugba D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuğba merhaba. yorumunu telefondan okuyup, yayınlayıp akşam demir'i uyutup bilgisayar başına oturup cevap yazarım diye düşünmüştüm. O düşüncenin bile üzerinden 5 gün geçmiş. bak bu durum hem seni(evet yorumlara hemen bazen hiçbir zaman cevap veremiyorum) hem de beni(yorumlara niyet etsem de bir türlü fırsat yaratıp cevap veremiyorum) haklı yapıyor. Sana Demir'den, vakitsizlikten, şundan bundan bahsetmemin bi anlamı yok, yorumundaki beni takipçi sayımla döven satırlarından onu anladım. Yalnız bloggerların kamuya açık bir günce tutmalarını nasıl yorumluyorsun onu merak ediyorum. Bu blog benim işim değil. bu blogdan para kazanmıyorum. Kimseye bir bedel karşılığı birşey vaadetmiyorum. Kendi kişişel tarihimi resimli bir roman gibi tutmaya çalışıp bu arada da kendime yeni arkadaşlar ediniyorum. Yorumlara keşke hemen ve uzun uzun yorum yazabilsem. ama bu benim için bir zorunluluk bir yükümlülük değil, iyi niyetli bir dilek olabilir yalnızca. beni özlediğin için böyle sert çıktığını düşünüyorum, gel barışalım^^

      Delete
    2. A tabi ki barışalım, tabi ki zorunda diilsin ama beklentimiz var demekki ki az ama öz seni seven takipçilerin olarak:)

      Delete
  2. Ben de öyle arkadaşlar istiyorum Funda! Vallahi istiyorum yaa.. Hep bebekli arkadaşlarımızla vakit geçiriyoruz, çocuğu olmayanlar sanki bizden kaçıyor gibime geliyor :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herkese bir Görkem bir asu diliyorum Zeynep. Öyle iyi geldiler ki bize. Asu hem demir'e bakıp hem de mutfağı filan süpürdü düşünebiliyor musun:))))

      Delete
  3. Hahaha suanda su yaban ellerde ihtiyacim olan sanirim benim de en yakin arkadaslarim. Ya ama dusunsene senin annen var hemde komsusunuz allahim cildiriiciiim annemi 4 aydir goremiyorum neyse ben bi gidim artik yada itirazim var bir yere dagilamam arkadas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezgi sen nerdesin şimdi ya Paris mi? Neresi? Çok biyerlere uçasım var baharda, bana açık adres ver, bir gece ansızın gelebilirim:P

      Delete
  4. Fundam ya nasil ansizin gelmek issterim nasil mutfagini supurmek lavabonu yikamak isterim anlatamam ama gec tanistik ansizin yapmak istedigim her sey icimde kaliyor neyse ki nedeni askim sarikafam bezli miram...neyse ki beni anliyorsun.seni ve o guzel aileni cok sevdigimi yani.bir de ben arkadaslarindan biriyle tanistim bence dimi:) maşallah arkadaşliginiza

    ReplyDelete
  5. Seni yerim kadın ya isteklere bak:))) Miracımı da alıp yazın şöyle bi hafta bize geleceğiniz günler de gelecek bence, kesin gelecek, nolur gelsin^^

    ReplyDelete