Thursday, October 23, 2014

Son


Bu muhtelen son diye diye geçirdiğimiz, "yazın son en sıcak günü kesin bu" günlerinden biriydi geçtiğimiz cumartesi. Şu andaki havaya bakarsak İzmir için de yazın son günüymüş gerçekten. Alaçatı pazarı olmasına rağmen yaza kıyasla bomboştu sokaklar, 3 hafta sonraya rezervasyon yaptırabilirsiniz diyen mekanın kapıları sonuna kadar açıktı, dondurmino dükkanı kapatmıştı. 
Biz Alaçatı'nın bu terkedilmiş sonbahar halini daha çok sevdik. 
Her ne kadar 2 gün önce yatağımdan dünya için hafif ama benim için oldukça şiddetli bir depremle sallanarak uyansam da, İzmir'in bizim için güzel bir sonbahar da hazırladığına inanmak istiyorum. 
Ama itiraf etmeliyim Ankara, senin o yere sağlam basan hallerini de özlüyorum.

6 comments:

  1. Ankara'yı özlüyorum dediğini duyunca neden kendi üstüme alındım sanki Ankara benim mi? bana ne oluyorsa bi duygulandım falan. Özledim ondan oluyor bunlar ve Demir'imin o dudak uzattığı halleri, senin o çıtır liseli görüntün, Erman'ın sevecen babalığı ve deeee o boş sokaklar o harika fotoğraflar. Ne tatlısınız ya hep mutlu olun hep hep hep

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alınıcan tabi ankara bozkırını özlemiyorum çünkü, bizzat sarı kafaları özlüyorum:/ Duygular şelale ve karşılıklı Elvinim, seviyorum çok<3

      Delete
  2. çok tatlısınız siz ailece <3

    ReplyDelete
  3. en güzel zamanları evet oraların, nisan-mayıs gibi de çok tenha olur mesela. Sizde pek yakıştınız izmir'e ailece...Demir deki büyüme ivmesi de maşallah:) her gördüğümde, biraz daha büyümüş buluyorum kendilerini ilet lütfen:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emel ya baharda kesin gelirsiniz di mi siz, bi kahve içeriz sakin bi köşesinde alaçatının belki, ne diyosun olmaz mı:)

      Delete