Wednesday, November 12, 2014

Kasım'ın 8'i

Ege'nin sonbaharına, kışına gelecek yaza kadar hayret edip duracağım sanırım. Geçen cumartesi hava muhteşemdi. Demir'in hasta olmayacağından emin olsak kesin denize girmiştik. Ankara'da yıllardır mevsim yazdan kışa atladı ve ben geçen kış sisten, karanlıktan, soğuktan dolayı Demir'le eve hapsolmaktan çok mutsuzdum. 
Bu sonbahar üzerimize birer ince ceket alıp günde iki defa park mesaisi yapabilmek ikimize de çok iyi geldi. 
Güzel havaların mutlulukla kesin bir alakası var!

6 comments:

  1. o mutluluk sizle alakalı! tamam yerde gökte güzel hava olabilir:) öpüyorum ve ne güzelsin funda hatunu diyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. havadan sarhoş olmadık diyosun:))) ben de öpüyorum mecburen^^

      Delete
  2. Yasadiginiz sehir hakikaten cok iyi bir tercih; anneye konumu ve iklim sartlari olarak 😊 cocuklarinbu donemde oyuna ihtiyaclari cok hem de acik havada mis! Kiymetini de bildiginizi goruyorum o yakisikli kuzuyu da opuyorum 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. sağlık huzur olsun da havalar bahane, ama ananeyle komşu olmak her şeyden bağımsız şahane:)

      Delete