Sunday, April 14, 2013

Bekleme yapma!



Sabırsızlık, varlığımın en belirgin özelliği olarak daha önce bana(ya da herhangi birine) bir şey kazandırdı mı pek emin değilim ama hamilelik boyunca hiç yardımı olmadığı kesin. 
Gün saymaktan hiç hoşlanmıyorum ve hayatımı beklemek odaklı yaşamak çok acınası geliyor. 
Ama son zamanlarda sanki yavaştan takvimlerin esiri olmaya başladım. 

Beklediğim günün hangi gün olduğunu bilmeden, bekliyorum. 

Bu yazıyı okuyan hamilelere tek bir şey önerecek olsam, sabırsız olmamalarını öneririm.

Folik asit, ceviz, her gün yürüyüş filan onları herkes öneriyor:P

 
Hayat kurtaran, 38 haftalık gebe göbeğini kucaklayabilen elbise:Koton

12 comments:

  1. Cok cici olmussun :)

    Bloguma da beklerim :)

    http://jadorefashionlove.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Allah hayırlısı ile doğumu kısmet etsin inşallah. Az kalmış. Seni çok iyi anlıyorum ama hamilelik de ayrı keyifliymiş bunu da doğurduktan epey bir süre sonra anlıyorsun :)) sevgiler.

    ReplyDelete
  3. 24. haftada ikizlerini kaybetmiş bir anne olarak söylüyorum. Emin ol, bebeklerin acele etmeyeni makbuldür. Bir gün mutlaka o göbekten çıkacak ve sen keşke içimde kalsaydı diyeceksin...sağlıklı bir doğum dilerim

    ReplyDelete
  4. 38. Hafta Hayırlısıyla geçsin bu konularda tecrübem yok ama 40 a kadar yolu var değil mi? :) sonuçta gelişim açısından anne karnı daha etkili.Elbise de çok şıkolmuş kırmızı ayakkbaı çanta ile Maşllah güzel anneye :):) Sena

    ReplyDelete
  5. Şu yalancı kasılmalardan bahsetmiştin ya bir kez, onlar nasıl kıymetli, normal doğumun habercisi, onlara aldırma, bol yürüyüş ev işi devam, özellikle yer silme :) ( İmza kendini naza çekip fazla hareket etmeyen sonradan ev işlerine gömülse de faydası olmayan eski bir gebe :) Yani Tugba Deg. :)

    ReplyDelete
  6. sana o kadar çok yakıştı ki Demir hiç doğurma kal böyle

    ReplyDelete
  7. tam iki ay önce agrılı sızılı bir normal doğum yaptığım için epidural normal doğum öneririm ağrısız sızısız.

    ReplyDelete
  8. 38 hafta olmuş ve sen bikere bile tatlılıktan bayılmamışsın, valla hayret <3
    bu arada hamile olmayanlarda sabırsızlık sıkıntı yaratmıyodu diimi? ben ziyadesiyle sabırsızım da senin adına ^.^

    ReplyDelete
  9. hamile olarak bukadar güzel nasıl görunuyorsunnn yaaaa hamilelik resimlerime bakamıyorumm bilee:))sağlıkla kucagına alırsın insallahhh

    ReplyDelete
  10. Kendimi sana bakmaktan alikoymustum bi sureligine Funda kiz:D
    Cunku boyle guzel hamile kalinacaksa, hemen kalayim istiyorum!
    Ama sabirsizlik dedin ya, iste bende o bolca var! Hamilelere bile sabirsizlaniyorsam, hamile halime dayanamam!
    Hadi hadi hadi hadi! Bitsin gunler, gelsin Demir!

    ReplyDelete
  11. çok tatlı bir anne adayıyla karşı karşıyayım açıkçası böyle kilo almamış hamile bayanları görmek çok güzel... Sabırsızlık olması normaldir insan karnından ne çıkacak diye bekliyordur heralde bu duyguyu henüz tatmadım ama artık çok istediğimi biliyorum. Allah sağlıklı sıhatli doğurmayı nasip etsin

    ReplyDelete
  12. Hade bakalım, hayırlısı ile geldin bebek :)

    ReplyDelete