Monday, December 8, 2014

30

Bir psikiyatristin gizli defteri kitabında yazar mesleğinin ilk yıllarında kendini rol yapıyormuş gibi hissettiğini söylüyordu. Tam 30'umda hayattan beyaz sepetli bir bisiklet, bir limon ağacı, bir kiremit duvar isterken ben de olmadığım biriymişim gibi rol mu yapıyorum acaba diye düşünüyorum. 20li yaşlarımın kayda değer bir zaman dilimini avmlerde benim gibi gözü dönmüş hemcinslerimle omuz omuza cebimdeki parayı harcayacak çok mühim şeyler almak için uğraşırken, şimdi evde meyve ağaçları nasıl yetiştirilir gibi, daha önce aklımın ucundan geçmeyen ve hiç umurumda olmayan bir takım meselelere de  ciddi mesailer harcıyorum. Tabi periyodik olarak her gün zara katalogundan kendime bişeyler seçmekten de vazgeçemiyorum. Hayatımın tam 30'unda, işte böyle iki arada bir derede, ya önümde akan yolun bir sağındaki denize bir solundaki yeşil tepelere bakıp, gördüklerimi öpmek isteyecek kadar histerik, titrek bir nineyim, ya da giydiğim kazağın rengi bisikletin sepetindeki çiçekle uyumlu olmadı diye dudak bükecek kadar atarlı bir ergenim. 
Bisikletimi seviyorum. Peşime köpekler takılacak diye biraz korkuyorum. İlk sürüş için dışarı çıktığımda yağan yağmuru hadi bu seferlik affediyorum.

8 comments:

  1. Hahaha sabah kahvesi oldu bu yazi bana. Bisiklet enfes !!! Ve ben 20 lerin ortasindayim ama o senin 30da dusunduklerini de dusunuyorum ve hissediyorum. Bana gore insanin yasi olmayiversin ne yasadigi ve nasil yasadigi olsun :) sana daha nice guzel tatlar diliyorum tatlim bu hayatta (yasi bosver:)

    ReplyDelete
  2. Çok tatlısın Funda,fikirlerimiz de neredeyse ortak ,ailenle mutlu yaşlar.

    ReplyDelete
  3. allahım resmen monitöre dalıcam. sonunda bana bunu yaptıracaksın. Nasıl tatlısın ve nasıl tatlı anlatıyorsun. Ve evet ben 4 duvar arasındayım üzerimde bugün siyahlar griler önümde ise muhteşem bisikletinin üzerinde muhteşem bir varlık var. Of kıskanamayacak kadar seviyorum seni. Ve öpüyorum tabiiii ne sandın <3

    ReplyDelete
  4. seviyorum seni ve hayata bakışını funda'm! 1.5 ay sonra geliyorum peşinden, sırf yalnız hissetme diye ama ha :D

    ReplyDelete
  5. funda,
    30'lu yaşlarda fizik olarak gözükmüyorsun söyleyeyim,çok güzel ve çok tatlı bir fotoğraf,gören herkesi içine çeker:)
    tatlısın işte:)))akıllısın da:)

    ReplyDelete
  6. funda öyle tatlısın ki. bisikletinle katlandı o. peki bu bisikleti biz nerden bulacağız?

    sevgiler

    yağmur

    ReplyDelete
  7. bisikletinin sepetindeki cicekle kazagın bence uyumsuzluk harikası! <333
    ve o bisiklet! yapanın ellerinden öpüyorum. bana da yapar mıymıs bi ara sorarsan sevinirim:) belki İzmire gelmem icin bahane olur:D dönüşte de bisikletle donerim artık ahahaha:))
    hayallerini, üstelik de gerceklesmesine ramak kalmıs hayallerini dinlemeyi seviyorum. Ne mutlu sana, güzel ailene! Seviyorum, özlüyorum <3 vede kocamanından bir Masallaaaaah ^.^ kem gozlere şiş :P

    ReplyDelete
  8. geçen instagramda, saçının rengi ne dedim, şimdide bisikletin harika diyeceğim, eee bende 43 lerine merdiveni yandan dayamış biri olarak, sana ne diyesim var kendime:)

    ReplyDelete