Monday, March 3, 2014

Kış güneşi



Bu cigarette jeanleri topuklularla giymeyip böyle spor ayakkabıyla giyince kısa paçalı top oynayan oğlan çocukları gibi oldum biraz ama Demir'le, Demir'in çantasıyla, Demir'in suluğuyla, diş kaşıyıcısıyla, battaniyesiyle, emziğiyle, bebek arabasıyla dolaşmak düz tabanlar üzerinde bile zorken benim topuklu devrimime daha çok var a dostlar! 
Hem oğlum, yoğun ayaküstü eti sebebiyle bugüne kadar ayakkabı giyememişken nispet yaparcasına öyle en sevdiğim ayakkabıları ayağıma geçirip gezemem, kusura bakmayın lütfen^^

Bu hafta gerçekler gün gibi açık olsun, ucundan kıyısından aklın yolu bir olsun, bu hafta adalet nerde saklanıyorsa gelsin yerini bulsun. 
Lütfen.

Mutlu haftalar!

Jean&Tshirt:Zara, Blazer:Mango(Alımları durdurunca alıp alıp giymediklerimi buldum, 2 sene önce alıp bir kez giymişim sadece:/)

13 comments:

  1. Funda,
    Birincisi Demir'in bu ayakkabısızlığı nolcak? Ayakları poğaça olabilir, bizi bizden alabilir ama yeter, yapma, dayanamıyoruz klavye başında.
    İkincisi boy friend jean ve topukluyla kucağımda 10 kilo taşırken imkansızlaşan stilettolu kombin sayende supergayla can bulmuş,nefissin nefis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. elele verip Demir'in ayağına olacak bi ayakkabı bulabilirsek ben de aşırı sevinicem. Yaz geliyo, espadril, sandalet ve türevlerine güveniyorum, elbet başaracağız:P

      Delete
  2. Çok tatlısın arkadaşım ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen benim en birinci tatlı arkadasım olduğundan öyle geldi bence sana:)

      Delete
  3. Bence çok hoş 👌 bu süreçte topukluluklar uzakta olsun DEmir ile olmanın tadı en başkadır😊 güzel anne güzel evlat😘
    Sevgiler sena

    ReplyDelete
  4. Demirin diş kaşıyıcısını, onun o dişsiz damagıylan birlikte yerim! öncelikle onu belirtiyimki arada kaynamasın ♥
    Bebek bakım cantalarının inanılmaz cirkin ve uyumsuz oluşu, bebekler sebebiyle en sevdigimiz cantalarımızı takamayışımız, en güzel topuklu papilerimizi giyemeyişimiz, hatta cok istedigimiz filmler için sinemaya gidemeyişimiz.. Bunlar sana hiç koymiycak deseler hayatta inanmazdım. Koymuyomuş valla da bebişim :) Ne kadar manyak bi cinsmişiz biz ^^
    ha bide unutmadan, o yogun ayaküstü etine ilaveten, hani o önü kocaman kabarmış bezi var ya, onu da parçalarım bilesin! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah yarama parmak bastın. Erman'dan ne zamandır istediğim cambridge satchelım aylardır benimle ve sadece bir kez taktım. bir kez ne ya. Eskiden olsa onunla yatardım. Sen topukluları giyersin bebişim, bu benim beceriksizliğim biraz:/
      Kabarmış bez meselesi benim de tikkatimi çok çekiyor, sürekli değiştiriyorum yine kabarık o bez:P

      Delete
  5. Ayaküstü eti:)))
    çok güldüm Funda yaaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayakkabısız kışımızın sebebi, hayatımın en muhteşem et bütünlüğü orası Emel, görüp incelemeni çok isterdim:)

      Delete
  6. Sekersiniz daha ne olsun ama kusura bakma Demir oglan kucagindayken ne giymis ne giymemis bu kiz diye odaklanamiiciim :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ay zaten ne giycem demirle allasen Ezgi, bi kot bi tshirt:)

      Delete
  7. Kilo meselesina can sıkacak bir durumda olmamak böyle çılgın bir dönemde şahane bişi itiraf edeyim. Ama doğumdan bir ay sonraki kilomdan bir iki kilo daha ağırım sanırım şu an. Çok hızlı verdim ve biraz rehavete kapılıp tatlı olayını abarttım sanıyorum:/Telafi edicem yaza işallah!

    ReplyDelete