Sunday, February 2, 2014

Altı

Tek sayı insanıyım ben. 
Aklımdan bir sayı mı tutacağım. 
Ya 3 ya 7. 
Piyango bileti mi alacağım.
Sonu mutlaka tek sayı. 
Sayısal mı oynayacağım. 
6 tek sayı. 
13. kat, 53 numara. 
Tabakta yan yana 3 elma. 
Bir demet gül bile tek sayıda. 
Öyle bir acaiplik işte. 
Ama şimdi bu 6 sanki bütün sayıların hası. 
Mayıs'ın 6'sını çok sevdiğimden. 
Hayatımın en zor ve en muhteşem günü olduğundan.
Köşelerimi törpülemeye başladığım, bir yük gibi omzuma yüklendiğim takıntıları yavaştan yere bırakmaya yeltendiğim gün dönümü olduğundan.


Üst:Choies
Jean:Zara

8 comments:

  1. Boyle koseli takintilarimizi da degistirmek icin harika nedenler sunar hayat bize bazen.. yasarken aci gelir lakin uzerinden zaman denen o ilac gecince ogretileri, olumlamalari ile kalir elimizde.. canim Funda'm ! operim valla ben seni ! x

    ReplyDelete
  2. Böyle aşırı zeki insanlarda bu tip takıntılardan çok oluyomuş. Bende de var ordan biliyorum (kendimi de katayım araya :))

    ReplyDelete
  3. 6 benim de sayım, en uğurlusundan hem de:)

    ReplyDelete
  4. Bakıyorum sen de Büdü gibi en sevdiğin sayıyı düşünüyorsun mutlu olmak için :) http://www.youtube.com/watch?v=NqAEC7GSNZA
    canım arkadaşımın en sevdiğim poaça ayaklı bebeğini hayatımıza kattığı günün yeri ayrı tabii ♥♥

    ReplyDelete
  5. 6 rakamının uğuruna inananlardanım ben, tek sayılarında yeri ayrı ama 6 benim için başka, sanırım bundan sonra sizin içinde. :)
    Emilia

    ReplyDelete
  6. "en sevdigim sayı 6" bu sarkısını cok severdim büdünün :P
    Hayatımıza anlamsız şeylere anlam katacak ne güzel bahanelerimiz var diimi Fundaaa <3
    misal benim 16 sayısıyla hicbir alakam olmamıstır oldum olası. Şimdi bi başka güzel geliyo kulagıma ^.^

    ReplyDelete
  7. Ne guzel anlatmissin Funda. ayrica ufaktan ufakatan o guzel eski formunla sahalara donusune cok sevindigimi belirtmeliyim. Operim cok :)

    ReplyDelete
  8. 6 benim sayı hem dogumgunum hem yıldunumum hem evlendiğim yıl coook severim:)) bir de senin şu 2. resmini coook sevdimm;)

    ReplyDelete