Friday, July 6, 2012

Hola!


Barselona sokaklarından merhaba!
Hiç bitmesin iç sesi eşliğinde yaptığımız tatilimiz an itibari ile tam olarak muhteşem.
Son iki güne girdik ve sanırım burda unutulmak istiyoruz.



Etek&Tshirt:Twist, Çanta&Bileklik:H&M, Sandalet:Mango

38 comments:

  1. güzel tatiller hiç bitmesin bence de! ve sen böyle çok güzelsin, güzel kal <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. bitti bile bak minikcim hoş birer anı oldu şimdi hepsi:P

      Delete
  2. 4. kareye bayıldım :)dahadaaa güzel zamanlar diliyorum...

    ReplyDelete
  3. Fotoğraflar çok güzel. Harika bir gezi olmuşa benziyor.

    ReplyDelete
  4. Çanta ve eteğin uyumu muhteşem olmuş :) Sarı saçların tercihim olmasına karşın sanırım buna da alışıyorum. Çok güzel görünüyorsun ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaa bi sen bi ben zaten bu yeni saça mesafeli duran:) Ama ben de alışıyorum sanırım:)

      Delete
  5. hay maşşallah!!güzellik tanrıçası mısın nesin,kaybol Funda! :) <3

    ReplyDelete
  6. Holaaa..bu ne güzellik valla!! sac inanılmaz yakıstı..kıyafet de on numero olmus..barcelona detaylarını blogda paylas lütfen biz de eylül için planladık.Bize bi pre info olur cok iyi olur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Size güzel önerilerim olucak özellikle yeme içme hususlarında, izlemede kalın efenim:)

      Delete
  7. ayy benim yerime gez oralarda :) bu arada saçını yeni gördüm, bayıldım, çok yakışmış, güle güle kullan!

    ReplyDelete
  8. Guzel kombın olmus.

    selensstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. harika görünüyorsun!!saç rengin nedir ya?? çok güzell!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saç rengim hain kuaförüme göre açık kahve. Evet haklısın bana da pek açık gibi gelmedi:P

      Delete
  10. tahmin etmek istiyorum: çikolata kahve?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daha mantıklı bence, biz çikolata kahve diyelim:)

      Delete
  11. çok beğendim ve lütfen bir daha kiloluyum yok 36 beden üstü falan deme se kiloluysan ben obezlik sınırındayım ve de kilo vermiş gibisin lütfen bir sırrım var de ve paylaş iyi eğlenceler
    sevgiiler
    sema

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diyetisyene gittiğimden bahsetmiştim ya, çok fazla diyete uyamadım ama verilen listenin genel sınırlarının dışına çok çıkmadım. Eskisi gibi aklıma esince çikolata yemiyorum, karbonhidrata abanmıyorum, light süt içiyorum:)

      Delete
  12. ee sahane ! tadini cikart sonuna kadar ;) Hem gorsellerde ben sahaneyim diyor bagira bagira.. ;)

    ReplyDelete
  13. saç rengi bir insanı bu kadar mı değiştirir tanıyamadım..saç renginden mi yoksa normalde mi ama çok zayıf gördüm seni bu fotolarda...eteğinin rengineyse like koydum bi tane ^*^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3 kilo verdim 2 ay önceye kadar. Saçlarımı beğenmene sevindim, teşekkürler:)

      Delete
  14. Bugune kadar hep takip ettim ama hicbisey yazmamıstım,hem sen de odtülü oldugun icin hem samimi dilinden dolayı sık kullanılanlarmdaydın:)
    sözün özü saç rengine aşık oldum sana inanılmaz ötesi yakışmış assla sarıya dönme ya sanki bi coolluk bir baska hava gelmiş..
    öper kaçarım :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim gizlibahçem, cok mutlu oldum <3
      Ara ara yine ses ver:)

      Delete
  15. Ahh muhtesem fotograflar ben Barcelona'ya yazin gidemedim diye hayiflaniyorum simdi bu fotograflardan sonra. Ren renk, civil civilsin eminim Barselona'da oyledir simdi :) Iyi tatiller :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaz için Barselona'yı şiddetle tavsiye ediyorum, nefistii <3 Çok teşekkür ederim:)

      Delete
  16. harikasın tatlım, barcelona sokaklarında uzun eteğinl cok masalsı gorunuyorsun..

    ReplyDelete
  17. Funda'cıııım, sen nerelerdesin diye düşünürken Barcelona'da çıktın. Ne güzel fotoğraflar, ne güzel postlar, bayıldım hepsine.Saçlar da koyulaşmış ben görmeyeli, çok yakışmış. Pek güzelsin maşallah, hele ilk fotoğrafta bayıldım sana.
    Öpüyorum kocaman hasretle

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bi dolaştım geldim Denizcimm:) Biz böyle bi karşılıklı özleştik ya, nolucak o iş, nası kavuscaz peki://

      Delete
  18. Elbise coook cici! :) Bütün fotograflara bayıldımm

    ReplyDelete
    Replies
    1. eteğim yani di mi:)) Teşekkürler ^.^

      Delete
  19. Hola güzellik! :) savrulan saçlarını, uçuşan eteklerini yerim senin :))

    ReplyDelete