Sunday, July 22, 2012

say hello to telli funda


An itibari ile bir telli turnayım ve bütün dünyanın kalabalıklığı ağzımın içinde gibi.
 
Dün muayene için gittiğim tezcanlı sevgili hekimim telleri takıp yolladı beni eve. 
Şimdilik sadece üst çenede tel var. 
Evet ağzımı kapatmak biraz zor ve yediklerimin hepsi tellerde biriktiğinden uzun bir süre dışarda yemek yemeyi düşünmüyorum. Yine de korktuğum kadar da kötü değil.
Yukardaki fotoğrafta tel maximum belirgin. 
Cepheden bakınca bir metreye kadar birşey farkedilmiyor. Dayanılmayacak bir acı yok. 
Telin ağzımın içini yara yapması biraz can sıkıcı o kadar.

Ağzımı kapatmayı başarabilirsem, yine aşağıdaki fotoğraflardaki gibi eski tas eski hamam devam ediyoruz hayatımıza.



33 comments:

  1. sonunda taktırdın ha Fundacım, Hadi geçmiş olsun:))) Sonuçtan çok memnun kalacağın kesin, biraz sabır:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla sonunda ya:) ancak baslarsam biter diye dusundum, iyi dusunmus muyum:))

      Delete
  2. Ah seni suan cok iyi anliyorum bende bir muddet telle dolastim lisedeyken. Insan alisiyor. Outfitin da cok guzelmis bu arada:)
    X

    Whiteperla.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim, daha önce tel takanların alışılıyor telkini çok kıymetli buluyorum an itibariyle:)

      Delete
  3. hi you!
    teller takılmış!
    yaralar için geçmiş olsun.
    tel takan arkadaşlarımdan biliyorum,bir süre kilo kaybına da sebep oluyorlar,pek bişey yiyemekten kaynaklı.
    bi de saçlar biraz gitmiş,uçlara kat atılmış,bi canlılık gelmiş sanki :)
    mutlu haftalar telli turnam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla salatalık bile ısıramıyorum ama ben ne yapar ne eder herşeyi püreye çeviririm yine yerim Fido, kilo kaybı filan olmaz bende:)
      Saçlara ise hiçbişi yaptırmadım, çılgınca dökülüyorlar ve koyu renkten mütevellit sanırım eskisine göre daha parlak görünüyorlar.

      Delete
  4. Teller güzeldir benimde vardı. Çıkarıldıgı zaman cok aglamıstım :)) Yara yaptıgı zaman mum gibi bişi var yaranın karsındaki tele yapıstırıyorsun o zaman hiç acıtmaz aklında bulunsun doktorundan istemelisin almadıysan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha:)) İşin bi de bu boyutu var diyosun:) Verdi dr o waxtan yapıştırmam için ama bişi yiyince diş fırçalayınca hemen cıkıyorlar, o yüzden pek kullanıslı diiller:/

      Delete
  5. Fundacim sonunda adim atmissin, sen demesrn kimse farketmemisti dislerindeki sorunu ve simdi de telkeri darketmiycekler galiba:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet Aysuncum sonundaa:) Çok belirgin diiller evet, sadece benim umrumda olan bir durumu yine sadece ben farkederek çözücem işallah:)

      Delete
  6. ama ama cıdden guzel olmus hanı hıc yokmus gıbı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grace the Happy! Saol prenses kılıklı insan <3

      Delete
  7. çok geçmiş olsun kısa zamanda faydasını göreceksin. Bu arada artık saçlarda bir değişiklik yapma zamanı gelmedi mi . Omuzlara ksadar kısaltalım saçlarını olmaz mı

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saçlarda değişiklik yapmanın vakti gelmedi mi:)))) Son 10 yıldır kullandığım saç rengini değiştirdim yahu, ben daha bi on yıl dokunmam onlara:)

      Delete
    2. Birazda boyunda değişiklik yap saçlarının, kısa saç sana çok yakışır

      Delete
  8. hiiiç de öyle anlaşılmıyo. yaralar biraz can sıkıcı olcak, sonra agzın da alışcak ve bir bütün olcaksınız :)
    bebegim sacların daha bi canlı, yüzün daha bi güzel geldi bugün gözüme <3 öpmek istiyorum şu an o ciddi pozundaki yanaklarından *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saçlar koyu renk parlaklığı sanırım minikcim, teşekkür eder öperim ben de <3

      Delete
  9. zamanla alışırsın hem hiç de kötü bir görüntü yok çıktıktan sonra da inci gibi dişlerin olacak hem :)
    sevgiler..

    ReplyDelete
  10. Hiççç bile kötü değil gayet başarılı, o ağız kapanmasa da olur ben öyle de beğendim yani:):)

    ReplyDelete
  11. hmm sonuclari guzel olacak ! keske bende taktirma zesareti gosterebilsem.. Yaralar aci verecek belki ama sonuclarini durununce insan hevesleniyor.. :) Ne kadar kalmasi gerekiyor peki ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rahatsız eden bir durum varsa karart gözünü Lulucum. Benimki toplam 8 ay sürecek drumun planlarına göre, 3 ay sonra alt çeneye takılacak. Yani bu meseleyi düşünmeye başladığımda bu işi yaptırsaydım şimdi hizaya girmiş dişlerim olucaktı:)

      Delete
  12. Dişlerindeki sorundan haberim bile yoktu benim gayet muntazam görünüyordu ama daha iyisi olacaksa neden olmasın :) Bu arada özgüveni yüksek insanları seviyorum. Mesela ilk fotodaki sen gibi...
    Bu aslında bu durumu dert edinip bu işe adım atamayan insanlar içinde süper bir örnek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet çok farkedilir bi sorun yoktu, biraz ben kaşındım:) Teşekkür ederim bu güzel yorum için <3

      Delete
  13. Telli Funda'm senin her halin güzel, her halin mıncırılası! :))) cesaret edebilsem altlara benim de takmam gerek aslında. İlk birkaç hafta alışma süreci sonrası çok daha kolay olacaktır, aylar sonra çıkınca hele nasıl bir boşluk hissedeceksin bilsen :))) İç kısmının yara olmasına üzüldüm, kıyamam güzel bebeğime :///

    Not: neon pembe & marine etek ve her bakışımda bayıldığım süpergalarınla nasıl tatlısın yine canım benim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artık daha iyi gibi baya alıştım Giz'cim:) Teşekkür eder kucaklarım ben de seni:)

      Delete
  14. bişi söyliycem çok komik bana da doktor ilk taktığında 8 ay süreceğini söylemişti bir buçuk sene oldu hala takıyorum:))son ayımdayım ağustosta çıkacak.bu arada çok doğru bişey yapmışsınız ben de erteleye erteleye bu yaşta(25)tel taktım keşke çok daha önce karar verebiilseydim diyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha bu hikayeyi cok duydum:) Hala biraz da tırsıyorum ama bu dr daha once bi arkadasıma da tedavi uyguladı, 6 ay dedi, 6 ayda çıkardı. Biraz ona güveniyorum:)

      Delete
  15. 2 sene tel takmış bir insan evladı olarak,çok değil en fazla 10 gün sonra onların varlığını bile unutacağını ve asla acı filan vermeyeceklerini bilmeni isterim...ayrıca dr.tebrik etmek lazım,hiçbelli olmupyor gerçekten....

    biliyorum biraz geç kaldım belki ama saç rengine bayıldım...çok güzel olmuş,çok açmış seni bitanem...güle güle kullan....

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gözdecimm teşekkür ederim:) Daha önce kullananların böyle yorumlar yapması içimi rahatlatıyo gerçekten:)
      Öperim, çok teşekkür ederim <3

      Delete
  16. Ben de yaptırmak istiyorum ama çekiniyordum, sizi görünce cesaretim geldi. Acaba nerede yaptırdığınızı öğrenebilir miyim?

    ReplyDelete
  17. Ankarada Hasan Ayral Diş kliniğinde yaptırdım.

    ReplyDelete