Tuesday, June 5, 2012

Telli turna


Bu mesafeden nasıl görünüyor bilmiyorum ama en öndeki iki tavşan dişimden biri alıp başını gitmeye niyetli bir süredir. Ben de aynı süredir, diş teli taktırıp pişman olmayacağım yaklaşık 18 aylık, sıfır organizasyonlu(düğün, nişan, mezuniyet,doğumgünü gibi) bir zaman dilimi arıyorum. Evet, çok saçma ama ertelemek için çok da başarılı bir bahane. 
Şimdi siz bana önümüzdeki 18 ay içinde evlenmeyeceğinize, doğum günü kutlamayacağınıza, hiçbir organizasyon yapmayacağınıza, evinizden çıkmayacağınıza dair söz verirseniz, bir de üstüne diş teli ile acı dolu olur, mutlu mesut olur bütün anılarınızı, tecrübelerinizi, bildiklerinizi paylaşırsanız, ben tez zamanda bir telli turna olacağım. 
Ne diyosunuz?

Etek:Zara, Tshirt:H&M, Ayakkabı:Charles&Keith, Ceket:Desa, Kolye:Akyaka'dan

38 comments:

  1. ben sana bundan 2 sene önce tel taktırmış, 1 sene boyunca takmış ve sonrasında mükemmel inci gibi dizilmis dislere sahip bir arkadasım oldugunu söylesem ofiste, bizzat giriş-gelişme ve sonuç aşamalarına şahit oldum desem. sadece 1 sene boyunca bazı sesleri biraz farklı çıkarcaksın, hatta ilk zamanlar garip gelcek, sonra alışcaksın. sonra öyle bi alışcaksınki hatta, teller cıkınca gerçek sesin garip gelcek:P
    bence böyle de cok güzelsin, hiç geregi yok. ama ille de yaptırcam dersen biz seni öyle de severiz. ha tabiki bu yeniden evlencegim anlamına gelmiyo ama dogumgunum için telli olmanda bi sakınca görmüyorum ben:P
    bide bu rahat haline ba-yıl-dım! çok güzelsiniz kara tren ve sen <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. tamam ya taktırcam ben de, desteğine sağlık bebişimm:)

      Delete
  2. bencede olabılır kesın yaptırabılırsın ben verdım gazımı galıba bende taktıracagım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa hadi gel elele tutusup taktıralım:)

      Delete
  3. Düzgün görünen ama sağlıksal açıdan bakınca düzgün olmayan dişlerim vardı küçükken. Sonra orta sondayken, şu anda evliliğe doğru gittiğimiz sözlümle tanıştım. Bir de aşık oldum ama öyle böyle değil. Derken aile baskısı olmaya başladı dişlerim için, teli taktır da taktır. Benimki de bırak okulu şehrin en popülerlerinden o dönem falan. Nasıl mutsuzum o zamanki aklımla, diyorum kesin terkedicek beni, kim telli biriyle çıkar ki..
    Günlerce ben bunu ona nasıl söylicem diye debelendikten sonra bir gün telefonda acıklı bir ses tonuyla da olsa gayet gururlu konuşmaya başladım; -Kaçışı yok, ben tel takıcam. Eğer istersen ayrılabiliriz.
    Sonra o saçmaladığımı söyleyip güldü, hatta böyle birşeyi kafama taktığım için dalga geçti benimle ama varsın geçsin, bunları duyunca ben pek mutlu oldum :) Dedim ki bu çocuk beni böyle sevip kabul ediyorsa başkasına hiiç söz düşmez gider taktırırım paşa paşa.
    Tam 4 sene de taktım bu arada telleri. Tüm yıldönümlerimizde, doğum günlerimizde, yılbaşlarımızda telliydim :) Sonuçta tel çıktı biz ayrıldık o ayrı :)) Neyse ki sonradan buluştuk yine bugünlere geldik, bunlar da bize anı oldu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yorumuna detayına sağlık güzel insan çook teşekkür ederim:)
      Senin hikayen bence gelmiş gecmiş en iyi telli turna hikayesi olabilir, ben de takıp tellerimi kendi hikayemi yazcam:P

      Delete
  4. deri ceket mi,hala mı? Ankara havasına müsadenle bir yuhh çektikten sonra zerafetini yerler deyip,ayakkabılarına bayıldığımı söyleyip,bu eteği de çok güzel taşıdğını beyan ettikten sonra,iyi geceler der kaçarım :)

    p.s Saçlarının dalgalı halini daha çok görmek ister,toplu saçın da sana çok yakışacağını düşünürüm.Belki bi ara benim için yapabilirsin Funda a a a :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla baya ceketlik havaydı o gün:( hatta ceketle üzerimi mi bacaklarımı mı kapatıp ısıtsam bilemedim. Ama bak bugün cehennem gibi mesela:)
      Saç için arzu edilenleri yerine getiricem fido do do doo!

      Delete
  5. Bu postu okuyunca kendi tellerimi hatırladım, bu temmuz cıkartalı tam bır sene olacak ama hala koruma plaklarımı takıyorum:)

    benimki acılı ve uzun bi tel surecıydı ama gozum gibi baktım. saka bi yana 3 yakısıklı sevgilim falan da oldu tellıyken ehehehe :p

    tellerine cook iyi bakıp, fırcanı dıslerınden eksik etmeyip doktora duzenli gidersen no problemo. ilk baslarda garipsesende eminim yakısacaktır:) tavsiye, alısınca kocaman kocaman gul mutlaka, ayrı bir ozguven o :))

    hatta söyle söyleyeyim, ben hatıra olsun diye kocamaan gulerek bir tellı fotograf cektirdim. onu da ömür boyu unutmayayım diye ehliyetime koydurdum. baktıkca hatırlar gulerim:))

    bi de sey, ben de bu etekten istiyorum!!!

    son olarak da Chanel Coco Mademoiselle cekilisime beklerim:) http://bit.ly/LhPm25

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah benim sarı bebeğim sen de mi telliydiin?
      Hemen taktırıyorum o telleri ve kocaman ağzımla bi fotoğraf çekip paylaşıyorum seninlee, ve gidip bu etekten alıyoruz sana da :)

      Delete
  6. İki aksamdir icim bayilana kadar ortodontik tedavi gormus before after dis fotografi bakip yorum okudum. Sikilip readera girince de bu postu gordum iyi mi? Ben sanirim invisalign yaptiracagim. Yas almis basini gitmis, otuzalti. Gec olsun guc olmasin degil mi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadi yaa aynı ben:)) o before ve afterlar insanı kendi ağzından soğutur valla:) gel ya taktıralım, aklımızda kalcana ağzımızda kalsın:))

      Delete
  7. basıc t shırt lere bayılıyorum...nasıl da herşeye uyum sağlıyorlar....kombini çok sevdim saç rengini de canım ...sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de seviyorum bütün basic üstleri, çook tesekkur ederim:)

      Delete
  8. Ben yaptırmadığı için pişman olanlardanım. Hep erteledim bahanelerle. Keşke yaptırsaymışım şimdiye biterdi ve bende dişlerimden bu denli nefret etmezdim diyorum. Artık benim için çok geç oldu ama umarım senin için geç olmaz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. telin yaşı yok diyor bilirkişiler, bence elele tutusup taktırabiliriz, belki grup indirimi filan da alırız:)

      Delete
  9. valla ben ne fotoğraflarda ne de gercekte farketmedim. insan kendi kusurlarını one cıkarıyor gozunde devleştiriyor. mesela bazen sivilcem cıkar dev gibi off nasıl buyuturum çoğu kişi soylemeden gormez, ya da tam tersi onlardakini ben farketmem onlar soyleyene kadar. yani sen soylemesen biz bilmeyecektim bak soktun simdi gozumuze:) cok dert etmiyorsan salla gitsin derim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bu durum sadece benim takıntım değil doktorumun tavsiyesi aslında. Dişler yaş ilerledikçe sürekli ileri doğru ilerliyor ve çarpıklaşıyor. Üst süte binen dişleri temizlemek daha zor oluyo çürüyor falan filan:) ama tabi görsel olarak da bir miktar rahatsız ediyor beni. Bu haliyle kalacak olsa yaptırmazdım muhtemelen ama ilerleyecek olması canımı sıkıyor://

      Delete
  10. Bu mesafeden gayet muntazam duruyor:) etek çok şirin,kombini çok beğendim.

    ReplyDelete
  11. bencede dişlerin gayet güzel görünüyor ama önemli olan aynaya baktıgın zaman gördüğün görüntüden senin mutlu olman tatlım...vaktin varsa denemelisin ilerde yaptırmadığın için pişman olabilirsin belki...keşke dememek için zamanında yaptır derim...mekan ve kıyafetler çok hoş...yine çok güzel taşımışsın....sevgilerimle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkürler desteğine sağlık prensesimm:)

      Delete
  12. Bu yaştan sonra tel takılıyor mu yav dersem seni bir kat daha bunalıma sokmuş olur muyum?:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hain kadınn! takılıyo tabisi, her yasta takılıyo hem de:P sen beni bunalıma sokmazsın, cunku pamuk kız cocuu geliyo hemen gozumun onune:)))

      Delete
  13. ben 7. sınıfta taktırmıştım telimi 1 sene durup çıkmıştı. gayet güzel olmuştu dümdüz.Ama ondan sonra verilen koruma aparatlarını tembellik yapıp takmadım ve dişlerim eski haline dönmese de bozuldular. o yüzden bu sene tekrar tel tedavisi göreceğim. arkadan tel taktırmayı düşünüyorum eğer senin için de uygun olursa öyle taktır çünkü tel taktığın belli olmuyor. yemek yeme konusuna gelirsek doktor bana ilk 1 hafta dişlerin sızlayacak demişti ama benim 3 gün sürmüştü. sadece çorba içmiştim. ve yumuşak besinlerden yemiştim. takarken zaten hiç acımıyor. bir de şöyle bir anım vardı bana tel takıldığı gün misafirler gelecekti annem 20 çeşit yemek- meze yapmıştı. ben hiç birinden yiyememiştim. asitli içecekleri ben pipetle içerim bi şeycik olmaz deme benim bu nedende dolayı 2 kere 2 dişimin üzerindeki teller düşmüştü. arada sırada kaçamak yapmaktan da zarar gelmez ama değil mi :P :D kesinlikle taktır tal çıkınca kendine güvenin geliyor hep gülmek kahkaha atmak istiyorsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh paylaşımına sağlık simayy:))
      içerden taktırmayı ben de dusundum ama doktorum 8 ayda bitebileceğini soyle, dayanabilirmişim geldi gorunur omasına:)
      Bişiler yiyip içmeme engel olabileceğini hiç sanmıyorum ama olursa da çook memnun olurum:)

      Delete
  14. ben fotoğraflarda gayet güzel görüyorum o ön tavşanları :)
    yine de lisede ortodonti tedavisi görmüş ve 1 yıl o tellerle yaşamış biri olarak ilk başlarda zorlu bir dönem olsa da sonradan alışıldığını söyleyebilirim. Ayrıca canım kocacım beni o tellerle görüp beğendi bunu da belirtme de fayda görürüm. eğer ki iyi bakarsan doktoruna düzenli gidersen ısırarak bişey yemezsen bir sorun yaşamazsın funda kuşum hımmm bi de hamburgar pek yenmiyo onu söyleyeyim zaten sen de hali hazırda on a Diet modundasın hamburgerle de işin olmaz sanırsam :)
    bu ara da etek mi nasıl dedin....10 numero :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heytt be herkesin bi tel tecrübesi varmış bu zaten benim eksikliğimmiş de haberim yokmuş:P
      yahu yemeyim en zaten hiçbişi çok yemişim şimdiye kadar:)
      Çok teşekkür eder öperim sarı şekerim:)

      Delete
  15. Saçlarini dalgali yap, sana daha çok yakışıyor.
    Ayrıca ne teli yaa gayet güzelsin, takmaaa!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. takcam bananee:P
      Saçlar da dalgalı güzel tamam ama bu saçların yaradılışı dümdüz pırasa gibi, o nedenle ancak bu sıklıkta oluyo:/

      Delete
  16. kolyene taptım outfit e bayıldım çok hoş görünüyorsun bence =) telli melli sevdim seni yine turnacığım =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. desteği ver canımı ye:P gel öpücem:*

      Delete
  17. Haha ben kesin garanti verebilirim Fundacım sana, önümüzdeki 18 ay bir atraksiyon yapmayacağıma dair. Hatta başkalarınınkine bile katılımım riskli, ohh beraber evde otururuz karşılıklı, ne güzel. Hadi herkes tel taktırsın ya da hamile kalsın, kimse bişey yapmasın, benim de aklım kalmasın :)))

    Bu eteğini çok seviyorum, bende de var ama doğrudürüst giyemeden, doğum sonrası denenecekler arasına kalktı bile. Ah ne kadar yakışmış sana böyle incecik.. Neon pembe ve griye birlikte bayılırım biliyo musun? Ne güzel görücektim güye seni haftasonu olmadı, hadi ne zaman geliyosun? :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaa Deniz'im senle evde oturup duralım bi yıl kadar o vakit:)Tez zamanda görüşmeyi diliyorum delicee, öpüyorum seni :*

      Delete
  18. Tatlım benim de önümüzdeki 18 ay içerisinde bir atraksiyonum olmayacak ama söz ver tel taktırınca da böyle güzel güleceksin olur mu? :) benim de 20'lik yaş dişlerim sebebi ile alta tel takmam lazım ama hem acı verir hem de ya eskiye dönerse ile erteliyorum. Görünmeyen tel olabilir belki bir çözüm? Kararın ne olursa olsun ben yine çok beğeneceğim seni Funda'cım, şairin dediği gibi "olmaz ki, böyle de bakılmaz ki!" diyor kocaman öpüyorum seni :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olleyy beee! Seni de beni her halimle seven güzel kalbini de seviyorum arkidişimm <3
      Artık bi öpebilir miyim acebaa:P

      Delete