Monday, June 11, 2012

Self interest


Ne okusam ne izlesem kimi dinlesem sanki hep aynı mesajı veriyor. Seni mutlu etmeyen şeyi yapmayacaksın, sevmediğin insanlara&olaylara mecbur hissetmeyeceksin, istemediğin bir hayatı "mecburen" yasamayacaksın. Esas ve gerçekten anlamı olan tek şey var, senin mutluluğun. Sen mutlu olursan bu varoluşun için kafi, başkalarını da mutlu etmek istersen o da bonus. 
Sadece baskalarını mutlu etmek için yasayan ve cogunlukla bütün emeklerinin karsılığında, kahrolasıca varlığının kaçınılmaz bir zorunluluğu olarak beklentiler içine giren ve yine çoğunlukla pek beklediğini alamayan, alamadığı için kızan kahrolan bir insan olmayın diyor bütün bilirkişiler. 
Evet mevzuyu tam olarak şu noktaya bağlıyorum, gönül rahatlığıyla bencil olmaya başlayabilirsiniz. 
Ben yıllardır deniyorum, başıma bişi gelmedi.
 İmza:the domuz

Etek&Gömlek:H&M, Ayakkabı:Zara, Çanta:Asos

31 comments:

  1. the domuz hallerini yerim ulan senin:) bugün ben çekecektim seni, çok içimde kalmıştı ama neyseki erman ziyadesiyle hakkını vermiş, aferim ona;)
    ama bu senin bencil oldugunu ve o gün ablalara hareket çektigin gercegini değiştirmiyo ahahaah:P
    tamam kızma hadi öptüm kıb bye:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yiyelim birbirimizi kurtulalım ya artık:))
      Bebişim ben foto çekimi sırasında çok huysuz olduğumdan yok sağım yok solum kaşım saçım derken seni yormak istemediğimden:) Erman çok dayanıklı o mevzularda artık:)
      Şşşş valla o güzel ablalara hareket çeker miyim ben elimi kolumu nereye koyacağımı bilememişim resmen koskoca ben:)

      Delete
  2. çok güzel görünüyorsun! :)

    ReplyDelete
  3. Üstün Dökmen bir programında şöyle bir cümle kurmuştu; "Bencil olmadığımız zaman 'sencil' olmaya başlarız. Bu büyük bir problemdir."
    Bi de
    Hem fotoğraflar, hem kombin harika olmuş ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben problemleri hiç sevmem ucakyapan arkadasım, o yüzden bütün bencilliğim, başka hiçbir sebebi yok inann:)

      Delete
  4. İlk pozonu al çerçevelet canım. Kenarına da bir nazar boncuğu koy tam olsun ;)
    Daha yeni buldum blogunu gerçekten zevk ve stil sahibi bir moda blogu daha bulmanın keyfi içinde siteni karış karış inceliyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoşgeldin sayın Karaca:))
      Bu güzel yorum için çook teşekkür ederim, seni ve şahane yorumlarını hep burda görmek isterim:)

      Delete
  5. Sen de olsun minikkuşum da olsun son zamanlarda bir hanım hanımcılık, bir asalet bir terbiye, brrravo doğrusu. Düşes Kate etkisi mi?:) hayır bekar olsanız bunlar baktılar öyle jeanle meanle koca bulamıyorlar iyi yetiştirilmiş ev kızı moduna büründüler diycem (ve dedim ve sanırım sen bekardın öyle mi?:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaradılışımız düşes bizim, hayat bizi arada bozuyo olabilir tabi:P
      hı hııı ben de bekarım:)
      ...dedi ve eşi tarafından vahşice katledildi diye devam eden bir 3. sayfa var an itibari ile gözümün önünde:)))

      Delete
    2. ahaahha genelde yorum okumam ama niyeyse bikaç kişinin bloguna gelen yorumları, özellikle de o bikac kisiye gelen bikac kisinin yorumlarını okumayı cok seviyorum, egleniyorum, tıpkı şu yorum silsilesinde oldugu gibi ahahaah:))) biz bekarız fındaylan ikimiz, bekar olarak elele tutuşup bebek yapcaz biz onlan :P

      Delete
  6. bilirkişiler iyi demiş,güzel demiş,doğru demiş de bu da öğrenilen bişey ve ben de makul bencilliği destekleyenlerdenim,ama becerebiliyor muyum,ziyadesiyle hayır,becermeye çalışıyorum o da sancılı oluyor,'hayır' demeyi yavaş yavaş öğreniyorum,bazen 'hayır' deyip de karşıdakinin suratındaki hayal kırıklığını görünce üzülüyorum ama yapacak bişey yok,diğer türlü de ben üzülecektim diyorum,bu sefer de hayır dediğim için üzülüyorum,sen bu cümleden bişey anladın mı :))
    Amaaa bak, sadece istediğim şeyleri yapma ve diretme konusunda iyiyimdir,başkası odaklı yaşamak bir tür yetersizliktir,kendi kendine yetememektir ki acilen üzerinde çalışılıp,aşılması gereken bişeydir kanımca.. :)
    Evet Funda'cığım -ya ben sana kısa bi isim bulamıyorum,böyle sevimli bişey bulmam lazım,Fufi nasıl? :)- dalgalı saç sana inanılmaz yakışıyor,saçların daha canlı,daha hacimli duruyor,boyun da fotoğraflarda 1.80 falan çıkıyor artık,Erman'a bir alkış ;)Fufi bi de bişey diyecem ya,senin dudakların ne kadar güzel öyle ya,ya dur öyle bakma sapık falan değilim,ince dudaktan muzdaip biri olarak ilk kez dikkatimi çekti,amaannn,maşallah :))
    kalem etek de cuk oldu sana,bu etek,dar beyaz bir t-shirt ile de çok güzel olabilir sanki,ya da su yeşili bişeylerle ;)
    yorumdan ziyade mektup gibi oldu,bu vesileyle hadi kal sağlıcakla :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla benim yaradılışım bu, becermek için hiçbişi yapmadım. Arada atarlanan üzülen filan oluyo ama üzülenler her halukarda varlar, bari ben mutlu olim di mi:)) nihohohhahahaytt!!!
      Kısa isim talebine "fın" desteği veriyorum ısrarla, bence kabul et:)))
      Ve son paragraftaki iltifatlar silsilesine nasıl teşekkür etsem bilemiyorum:)))
      Topukluyla zaten 1.80 olduğumdan öyle cıkmam gerekirdi Fidocum, Erman'ı alkışlamaya gerek yok bence:P
      Öperim seni, çook teşekkür ederim:)

      Delete
  7. eteğinin rengine,modeline,danteline tek kelimeyle ba yıl dım! yine çok güzel olmuşsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim alışveriş aşığı insan:) "Yine" diyerek de gönlümü extra fethediyosun, öpüyorum çook <3

      Delete
  8. Those legs + those shoes..... S e x y !!!! ;)

    ReplyDelete
  9. çok mu çok güzel oluyorsun artık ne eteğine bayıldım fundacım :)
    bencil olmayı başaramayan insan olarak bana da öğretir misin nasıl yapabildiğini zira beni yoran bi kaç insan varda çevremde onlara karşı s...et demeyi öğrenmem gerekiyor galiba ben şu kitabı okumaya başlayım en iyisi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabisi öğretim sarı şekerim:) Sen gelceksin çay içicez ya, o zaman anlatcam ben sana püf noktalarını:)

      Delete
  10. Vay vay vay, bu ne güzellik, nasıl bir feminenlik yahu. Islık efekti nasıl yazılır bilsem, yazıcam ama bilmiyorum. 1. ve 3. kareler muhteşem ötesi, işte kadın dediğin böyle olur!

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kıh kıhh teşekkürler efenim ^.^ hafif bi utanma yasıyorum su an, cok fazla diil ama:P

      Delete
  11. Ruyamdaki Funda hic boyle degildi:D (Sahi benim bi ruya maili atmam lazimdi di mi;))
    Funda kiz pek guzel soylemissin lakin, sevdim;)

    Yahu sen kilo, kalem etek gibi mevzulari bi araya getirip konusuyorsun ya, sana diyecegim iki cift laf var: Su fotolara bi bak! O etek icine gomlek sokulur da boyle guzel durur mu? Pastel renkleri de bi baska sevdim sende<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgi şu rüyayı anlatamadan unutacaksın demedi deme:) Detay istiyorum ben, nasıldı rüyadaki Funda?

      Bi de yorum ikinci kısmında hafif asabiyet seziyorum, basımı one eğiyor tesekkur ediyorum:)))

      Delete
  12. Etek şahane çok yakışmış ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ayy çok eğlendim yazına diline sağlık the domuz halii gerçekten çok iş yarıyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ya safi özgürlük domuzluk:) Ama dayanıklı bir yakın cevre gerek, yoksa dünyanın geri kalanına yazık:)

      Delete
  14. Ben bu kombinin canlısını görmüş (BAYILMIŞ )biri olarak ve ayrıyeten fotolara bayılarak bakmış biri olarak diyorumki, etek çook yakışmış birde dalgalı fön çok yakışmış canım..
    Bazı durumlarda bencil olmak hakikaten çok işe yarayabilir, ama bunu uygulayabilmek kolay değil, uygulayıp mutlu olmak enn güzeliii:=)the domuz ismi sana yakışmamışşş:)))
    öpüyorum cicim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Domuzcuk diyelim o zaman biraz daha sevimli olsun:)
      Güzin'cim bu güzel sözler için cook tesekkur eder, çok öperim:)

      Delete
  15. kim bu şuh kadın:) cok sık olmussun tatlım. etek yakısıyor sana. su yazdıklarını yeni yeni uygulmaya calısıyorum ama cok zor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bencillik uygulamasında basarılar Aysun'um, zorlu ama keyifli bir süreç:P
      Bi de güzel yorumun için teşekkürler, çok mutlu oldum^.^

      Delete