Sunday, June 3, 2012

Korkak


Bir küçük kız çocuğuyken, okuduğum kibritçi kız hikayesini çok sevmiş ama sonu yüzünden çok mutsuz olmuştum. Oturup hikayeyi bir fotoroman olarak tekrar yazıp, çizmiştim. Benim hikayemde kibritçi kız kibrit satarak zengin oluyor, kazandığı markları(mark popülerdi o zaman) bankaya yatırıp geleceği için yatırım bile yapıyor ve altı delik ayakkabılar giyip üşümüyordu. Şimdi düşününce çok cesur ve kendinden emin bir duruş olarak değerlendiriyorum bacak kadarki halimin bu yaptığını. Yıllar sonra kendimi çoğu zaman* o halimden daha korkak hissediyorum. İnsanlardan, hayvanlardan, arabalardan, yemeklerden, hava durumundan, derin denizlerden, trafikten, kalabalıktan, var olan bir hikayeye müdahale etmekten, yorum yapmaktan korkuyorum. Aradaki onca yılda beni bugünlere ulaştıran başta baş korkak olan kendime ve diğer katılımcı bütün korkaklara teşekkür ediyorum!




*Aslında her zaman, yazar kendine haksızlık etmek istemedi.


Etek:Bahçeliden, Tshirt&Çanta:H&M, Ayakkabı:Deichmann

28 comments:

  1. fotoğraflar kombin çok güzel ama yazdığın yazıya da hayran kaldım ben

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler:) asıl sen benim kibritçi kız hikayemi okumalısın, o çok iyiydi:P

      Delete
  2. thumbs up :) Boyle commentler pek bana gore degil ama etegine bayildimm canim benim:)) korkaklik kismina gelince, ayni duygulari ben de paylasiyorum,ben de cok yazmistim bu konuda. Guzel haftalar <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senin yorumunu severim canım benim <3 Bu arada sen korkak olmazsın, seninle beraber ehliyet aldığımız zamanları hatırlıyorum da, ben metroya bile binmeye korkuyodum sen baya cengaversin bana göre, öperim seni:*

      Delete
  3. eteğin beyazı var bende de..bu rengi de çok güzelmiş.gözlüğün de çok güzel o nerden:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. benim de aklım kaldı beyazında:))
      Teşekkürler!

      Delete
  4. bayıldım eteğineee,çok güzel pozlar ayrıca,bayıldım bittimmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaa ben de bu yoruma bayıldım <3

      Delete
  5. adeta her postunda görmek isteyecegimiz cinsten güzel pozlardan oluşan bi post <3333 etegine mi, kaslanmaya başlamış bacaklarına mı, gülüşüne mi, tatlı korkaklıklarına mı, bücürken bile girişimci olan ruhuna mı kalp koysam kararsızım bak gördün mü :)
    sendromsuz nice pazartesilere o vakit, öpme konusunda oldukça cömertim bugün *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya bacaklar kaslanacağına azcık incelse daha iyi olmaz mı minikkuş hanımcım?
      Bıraktım kendimi kollarına, hadi öp:P

      Delete
  6. Korkma yevrum! Korkuyorsan yoğurt al yanına! (CEM YILMAZ'dan ıspanak esprisi) :D Ha gülüm ne korkak nesiller oluşuyor sen bir bilsen! Kim utansın bu durumdan bilmiyorum! Ama etek güzel Onu söyleyebilirim Öptüğümü de belirterek uzaklaşıyorum sayfadan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Migem, kaplan dişisi ruhuna sahip insan görünümündeki orijinal oluşum merabaa:)

      Delete
  7. adeta gözlerimin önünde eriyen bir Funda'yla karşı karşıyayım sayın seyirciler,ve bu durum kendi vücuduma baktıkça beni korkutuyor evet :)
    korku cumhuriyeti yaratmaya çalışanların başarılı olduğunu görmek istemiyorum,hayır,korkmuyorsun,korkmadığına inanıyorum,zaman daha fazla cesur olma zamanı Funda kardeş,cesaret! :)
    bi de sizin bu Bahçeli'de ne güzel şeyler buluyorsun sen böyle,etek o gittikçe incelen,sütun bacaklarda şahane durmuş,çok sevdim <3
    cezur ve mutlu bir Pazartesi,hafta ve sonrası olsun,herşey güzel olsun,bi de öpeyim mi? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keske tartı da aynı seyi soylese Fido'cum:/
      Bu eteği bir canım arkadasım hediye etti, ben Bahçeli keşifleri konusunda çok başarılı diilim aslında, çok teşekkürler:)

      Delete
  8. Tam surum gelmis;)
    Funda'cim, nil yesili gibi umut veren bir renk barindiran bu post 'korkak' temasinda olur mu hic? Hem o dediklerin belki de tam korkaklik degildir. Cekincedir, risk yonetimidir falan;)
    Sahane etek ve sahane sen icin kalpler opucukler gonderiyorum;*;* <3<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla ne nil yeşiline ne de kendime yakıştırmıyorum ben de bu ruh halini ama acı gerçekler böyle:/
      Senin bu moduma risk yönetimi diyen iyimser bakıs acını sever, öperim Sevgi'cim :*

      Delete
  9. çok şıksın, eteğinin rengine siyahla uyumuna bayıldımmm

    ReplyDelete
  10. süper görünüyorsun bayıldımmm

    ReplyDelete
  11. Etek inanılmaz güzelmiş ya işlemeleri ve özellikle rengi, bayıldım! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay benim eteğimi seven bitanecik modafobiğim benim, merabaaa:) Sınavlar nası gidiyo söle bakim:P

      Delete
  12. cok guzelsınnnn bu etekten var..bırcok kısıde de gordum ama sen harıka tasımısın superısn

    ReplyDelete
  13. benim de gökgürültüsünden, karanlıktan, kapalı alanlarda kalmaktan ve daha şuan aklıma gelmeyen bir sürü korkum var canım:)bu eteği çok çok seviyorum ben hem rengi hem modelii...siyahlarla da çok güzel olmuş:)

    ReplyDelete
  14. etek çok yakışmış renk çok hoş:)

    ReplyDelete
  15. Uffff etek şahane, bayıldım bayıldım..

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Funda'cım, korkular da öğretiliyor bizlere ve insan korktukça daha da korkuyor. Ben eskiden daha az şeylerden korkardım şimdi o korkular karşısında pustukça daha fazla şey ürkütüyor beni, bunca korkağın içerisinde korktuğunu böylesine cesur bir şekilde bağıran güzel arkadaşım, diğer tüm korkuların yanında önemli olan da bu bence :))

    Dantele bayılıyorum, mint yeşiline bayılıyorum, mint yeşili dantel etek giyince sana daha da bayılıyorum!! :)))

    ReplyDelete
  17. resimleri kim çektiyse harika çekmiş klasik değil yani yeni bir tarz getirmiş çok beğendim

    ReplyDelete