Thursday, June 7, 2012

it is what it is


Kalem etek giymekten korkarken enine çizgili, hem de en tehlikeli boyda bi tanesinin içindeyim bak gördün mü? 
Nedeni sudan ucuz ve pijamadan rahat olması olabilir. 
Enine çizgili dediğinin insana eklediği +2 cm den korkmanın ecele faydası olmadığından da olabilir. 
Sonuçta, it is what it is.



Tshirt&Etek:H&M, Çanta:Asos

37 comments:

  1. you look amazing!!love your style!

    ReplyDelete
  2. Son fotograf beni bende aldı! :)

    ReplyDelete
  3. Fotoğrafların havasına ahengine bittim, 2 ve 3 favorim oldu..

    sevgiler

    ReplyDelete
  4. aynı gardrop hikayemize bir de cizgili H&M eteği ekledigimize göre sana "what can i do sometimes" diyorum funda, what can i do?? :))))))
    çok güzelsin, güneşi çok iyi değerlendirmişsin. yannız toton o sırada donuyodu diimi,çünkü ben bikaç gündür bildigin üşüyorum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eklemesek şaşırırdım minikciim:)
      totom donuyodu sanırım çok da emin diilim, yorumlara geç cevap yazmak çok fena bişi, ayıp bana:)

      Delete
  5. çanta çok güzelmişkii :)

    ReplyDelete
  6. Çok güzel görünüyorsun. Enine çizgiden fazlalıkları olanlar korksun sende +2lik bir durum yok bence. sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. İşte bu yorumları seviyorumm:P
      Çook teşekkürler:)

      Delete
  7. çok hoş kareler. 2. foto favorim :)

    ReplyDelete
  8. oww ikinci fotoğraf dergi çekimi gibi harika ayrıca eteğin boyu da enine çizgisi de seni hiç kalın göstermemiş .. keyifle giy !

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. resimler harika görünüyor,sen de öyle :) etek çok yakışmış.

    ReplyDelete
  11. giyme sen bu etekleri, hic yakışmıyo ki :P hele bu hepten yakışmamış!!
    ben de zorlıycam bundan sonra bana yakışmaz dedigim parcaları, demek ortaya cok da sahane goruntuler cıkabiliyor umulanın aksine :))
    bi de her postta daha da guzel oluyor pozlar ve kareler, sana bakmaya doyamıyorum funda, beni mutlu ediyor resmen varlıgın, durusun.. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sana yakışmayan bişi olamaz, bi daha duymiyimm:P
      Kalp kalbe karşı bebeğim, sen de uzaklardan beni mutlu eden bitanecik güzel ahsenimsin benim, öpcem galibaa:*

      Delete
  12. ama bu etek çok güzel olmuş , iyi olmuş, süper ötesi bi görüntü çıkmış .... daha ne olsun !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadi yaaa:) E bu yorum da çok süper olmuş onu napcaz:))

      Delete
  13. Etek çok yakışmış, 2 cm eklese bile zaten içindeki maşallah fit bir vücuda sahip olunca çokta sorun olmuyor, mesela ben h&mde böyle bir etek denediğimde, denememle çıkarmam bir oldu:)) Birde fotoğraflar çok hoş, ortam şahane..Buarada ben bugünkü çaydan güzin, iyiki gelmişim sizleri tanımışım, çok güzeldi:)
    http://lifeanddashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çook teşekkürler güzel&güleç insan Güzinn <3
      Hemen tanıdım senii tabisi, öpücem hatta:*

      Delete
  14. Funda cok hos bir goruntu yakalamissin bence ve Ahsen'e katiliyorum bende artik bana yakismayacagini dusundugum her seyi deneyecegim eger boyle mukemmel sonuc alacaksam ve cantana bayildim bende bu tarz canta arayislarindayim aslinda beni bi Mulberry keser ama onumde parami yatiracagim uuzzuuun bi tatil var tatilin bitisini beklemekten baska carem yok :) Optum seni <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha çook teşekkür ederim efenim:) Yazın tatil bütcesinin alışveriş bütcesini kısıtlaması benim de canımı sıkıyo haklısın:P Mulberry i kışa bırak, asostan patlat sen de bi tane:)

      Delete
  15. Hehehe tatlım o +2cm'i ben hiç bir karede göremedim, ancak her karede daha da star havasında,dünya tatlısı Funda'yı biraz daha fazla gördüm :)) hele 2. karede batmakta olan akşam güneşi, doğal ortam tam kartpostal havasında olmuşi özlemek, beğenmek, imrenmek ve mıncırmak istemek duygularının kombosuyum şu an! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sen benim güzel kalpli meleğimsin <33
      Ne zaman gerçekleşecek sahi su mıncırma operasyonu:P

      Delete
  16. bebişim diil +2 +5 bile eklese sen süper gözükürsün ki...fotoğraflarda zaten beğeniyordum canlısını da gördüm bir maşallah benden sana orda kalabalıkta çok içten ve sesli yorumlar yapamadım içimde kaldı burdan yazayım bari:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gizzyy bebeğimm teşekkür edip hem seni hem yakışıklı oğlunu öpüyorum. Sonra çimlerde yuvarlanma hayalim filan var ama o kısmı sen zaten bilyosun:))

      Delete
  17. Yine diyecegim ki: Bi bak fotolarina;) Cok guzel oluyor bu kalemler, haberin olsun;) Enine, boyuna cizgili, tek renk, dantel, cicekli, leopar:P her turunu dene bence sen;)

    ReplyDelete
  18. Tam kalem eteklik fizigin var, benim de zayıflayıp bi an once giymek gibi bi hayalim var uuhuhuhuh suan icin impossible, goruntukirliliği yani:)

    Hem enine kalın cizgi hem de kalem. Bravo! :)

    ReplyDelete