Thursday, May 3, 2012

Seyyah


1 Mayıs olunca kendini, düzleşen boynunu ve mouse kullanmaktan sakatlanan elini de yanına alıp, gününün ve ömrünün en çoğunu harcadığın o koltukla monitörden kaçmak isteyebilirsin. 
Denizi görene kadar sürer, sonra da buz gibi denize atlayıp tuzlu suyun tadına bakarsın. 
Belki heryerini sivrisinekler ısırır, hava bulutlanır ve hatta alt sınırın iki katı promille çevirmeye takılırsın. 
Ama o monitörün başına tekrar döndüğünde, seyyah ruhunun maceraları kadar seni gülümsetebilen pek fazla şey yoktur.

Gömlek:Topshop, Şort&Atlet&Tshirt:H&M, Mekan:Silifke Kalesi

23 comments:

  1. renkler harika, manzara da , neresi burası??
    kot short, sneakers 2lisini çok severim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersin-Silifke Kalesi mekan, Teşekkürler Aysuncum <3

      Delete
  2. Renkler senin manzara hersey muhtesem, keşke 1 mayıslar herkese tatil olabilse :/

    ReplyDelete
  3. yine çok güzelsinki sen, sabah sabah içimi gözümü gönlümü açtın bebegim <3
    ama benim şimdi feci tatilim geldi, onu napcas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalk gidelim minikkuşum tatile, bizi tutan ne:)))

      Delete
  4. nereye gittin Fundaaa?? daha karpuz kesecektik :) yine gel bu sefer bizim balkonda da karpuz keselim :)İstersen kavun-rakı bile yapabiliriz,hadi bu sefer ben kendimi feda eder,içmem,arabayı ben kullanırım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaa bekledik seni kahvaltıya gelmedin herşeyi biz yedik:)
      Bi dahaki sefere karpuza geliriz ve sülalece tövbe ettik alkollü direksiyona geçmeyiz:)

      Delete
  5. çok ciciii olmuş post :)))

    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bu kadar ısındımı hava yahu? çok imrendm su an sana...tam bir tatil kombini olmuş bu, rahat...kot şortlar herhalde yazın başrol oyuncusudur...sana da çok yakışmış..converslere bişi diyemiyorum..her rengi ayrı bi dünya....hepsini alsak ya :) ?

    öperim seni bitanem

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gözde bebeğim sıcak havayı bulmak için taaa Akdenize indik:)
      Kot sort converse ve sütun bronz bacak da benim favori 3lüm, diğer 2si tamam da bacakları bi elden geçirmek gerek:P

      Delete
  7. çok tatlısın, çok sarılınılasısın bebeim! <3
    denim on denim casual outfitini, ilk postlarından hatırladığım çizgili tshirt'ünü, yepyeni cici wayfarer'larını severim..
    kocaman da öperim :***

    ps: önünde poz verilecek duvarı da bağdat'ta olsa bulurum diyorsun yani?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hıı hıı evet duvar konusunda bi hassasiyet var:)
      Ben sana ilan-ı aşk yapmaktan yoruldum, ben susuyum sen anla artık <333

      Delete
  8. Ben de özledim o tarafları hızlıca bir haftasonu planı koymak lazım araya, annemler bir yazlığı açsınlar hemen orada alıcam soluğu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiç kaçırma Nihan'ım bayram değil yazın ortası değil heryer tertemiz ve bomboş tam ama tamm zamanı:)

      Delete
  9. Ne güzel uzaklaşmak, ne güzeş şu bilgisayarın başından biraz başını kaldırmak ve hava almak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. İnsanın dönüşte monitörünü pıt diye yere düşürüp kırası geliyor:)))

      Delete
  10. Topunuzun allah cezasını vermesin:))) salyamı akıtıyorsunuz ekran başında, başımı alıp gidicem Bahadır yolda bulup "karısını 10 yerinden bıçakladı" diye haberlere düşer diye korkuyorum. Ama adam bu kadar tahrik edilmez ki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu mevzuda tahrikte sınır tanımıyorum Reyhan:)
      Herkes düzleşen totosunu kaldırsın koltuktan bi tuzlu suya daldırsın çok geç olmadan:)
      Bahadır da melek gibi görünüyor fotolarda, nerdeyse hepimizi kandırcaktın:P

      Delete
  11. chic look. looove !!!

    http://therubberdoll.com/

    ReplyDelete
  12. KOMBIN MIS TAM PAZARLIK KOMBIN MANZARA SAHANE NEREYE BAKACAGIMI BILEMEDIM O KADAR YANI

    ReplyDelete