Monday, April 23, 2012

bigbabol






23 Nisan'ı sadece bu sene pazartesiye denk gelip tatili katmerlediği için değil, her 23 Nisan kucağımda mutlaka bir kocaman buket mis kokulu papatya olduğu için değil, üç bigbabolu ağzıma atıp dünyanın en büyük balonunu yapmaya çalışmak bugün normal olduğu için ya da marketten çikolatanın patlayan şekerlisini almamak ayıp olduğu için değil, ama en çok çocukluğumu arkamda bırakmanın mümkün olmadığını, hep elinden tutup yanımda taşıdığımı hatırlattığı için seviyorum.

Blazer:Polo Garage, Atlet:H&M, Jeans&Ayakkabı:Zara, Çanta:Antika Pazarından

31 comments:

  1. Bayildim ben bu bigbabol tadindaki kombine :) sunu da belirtmeliyim bugun okudugum en guzel 23 Nisan yazisiydi cok anlamli cok duygulu !

    ReplyDelete
  2. Bende katiliyorum, yazi cok guzeldi! Renkler kombin sen cok guzel olmus:) Civil civil oldu icim!
    Sevgilr <3

    ReplyDelete
  3. sakız gibi çiğnemelik olmuşsun bebitom, ama böyle saatlerce çiğnersin de yine de tadı kaçmaz ya bazı sakızların, onlar gibi ^.^
    gözlük de cuk olmuş cuk! maşallah benim güzeller güzeli 23 nisan çocuğuma <3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çiğne beni asiş yawrum:P
      Gözlük de eh ama iyi yani bi rahatladım, nefes alabiliyorum, uyuyabiliyorum artık:))

      Delete
  4. harika bir yazı olmuş gülümsettin beni, gerçekten de şeker gibi bir kombinle güne yakışır pozlarını çok sevdim :)
    elilicfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. canim harika gorunuyorsun!
    renkler ayacip guzel uymus ve ayakablar bi sik!
    turkiye'den blogger bulmak ne kadar guzel oluyor hep merak ediyorum ve hep yeni takip etmeye basladim!
    Xxx

    ReplyDelete
  6. Yazıya ve kombinine bayıldım. Bu arada en sevdiğim sakız bigbabol :)

    Unutmadan sen bana hiç gelmiş miydin? Ben hep yazıyorum yazıyorum ama seni hiç görmüyorum :( Fikirlerini, yorumlarını merak ediyorum :)

    http://www.modamla.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler,ben de geleyim di mi bi ara, ben de hep fikirleri yorumları merak ediyorum haklısın:)

      Delete
  7. süper olmuşsun tatlım süper renkler artık yazı anlatıyor ve hepsini müthiş harmanlamışsın
    gözlüklerin de bi ayrı güzel :)
    tam yemelik çiğnemelik ısırmalık olmuşsun öperim seni ozaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler canım ben de öperim:)

      Delete
  8. Rengarenk bir çocuk olmuşsun :) kombine enerjine güneşe bayıldım!

    ReplyDelete
  9. blog güzel
    kıyafetler güzel,kıyafetleri taşıyan güzel.
    daha ne olsun

    ReplyDelete
  10. 23 Nisan günü 23 Nisan olduğu için hem sevinmiş hem hüzünlenmiş,şehri tam da terkederken havanın bana yaptığı yamukla beraber biraz sinirlenmiştim :) Ama ne zaman ki senin bu rengarenk postunu gördüm bi de üstüne bigbabolla benim de elimden tutup çocukluğuma götürdün,işte o zaman ben de bu günü ayrı sevdim,seni ayrı sevdim,renklerini ayrı sevdim,yazılarını zaten hep sevdim.. :)
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fido yawrum sen böyle şiir gibi yazıyosun yorumları, ben de tek satır cevap yazıyorum ya hafif bi mahcubiyet kaplıyo bünyemi:) ama olsun di mi, sen sensin ben de benim:P

      Delete
  11. demiştim ama yine demek istiyorum - 23 nisan'ı sevme nedenlerini seviyorum kadın! :)
    renklerine bayıldım, günümü aydınlattın <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de senin beni sevmeni seviyorum Ahsen'im <3

      Delete
  12. Canım ne güzel bahar gibi olmuşsun yaa ışıl ışılsın güzellik:)

    ReplyDelete
  13. ne kadar guzel 23 nısannnnn ...umarım hep aynı coskuyla ozgurce kutlamaya devam ederız..bu arada nasıl guzel olmususn marka takıntısı olmadan rahatca yazmısın bayıldım sana favorım oldun..eklıyorum hemen :) sevgıler

    ReplyDelete
  14. ne kadan güsel sevimli rengarenk bir kombin :)

    ReplyDelete
  15. Patlayan şekerli milka başucu çikolatam oldu desem :p hem tadı çok güzel hem de yerken çocuklar gibi eğleniyor insan :)) bigbabol projelerimizi de yarıştırabiliriz şahsen benim de git gide büyüyen balonla 3'e çıkmışlığım vardır :) canım benim bu postla yazın enerji ve mutluluk veren renklerini taşımışsın bizlere bakarken enerjim yükseldi resmen bu güzel karelere :)))

    ReplyDelete
  16. bu kombine ba-yıl-dım ^^ :) harika , çok yakışmış :)

    ReplyDelete