Wednesday, January 4, 2012

here we go!







Aslında tek mesele muhteşem trençkotu bulma meselesi. Muhteşem olanın etiketinde evet bence de Burberry yazıyor ama o arkadaş sadece kızlarla kurban bayramında danaya girer gibi ortak olup alabileceğimiz bir hayal şimdilik. Ama üzerimdeki bu pek şahane parça da beni birkaç sene idare eder diye düşünüyorum. Seviyorum kendisini. 

...

Dün düşündüm. İnsanın canı ister istemez saçma sapan şeylere de sıkılıyor ya. Benim canım sonra bir de ve daha çok neden canım böyle saçma birşeye sıkıldı diye sıkılıyor. Öyle bir çözümsüz çember yani. Ama böyle bir durumda vizyonda pek şahsına münhasır ve şiddeti vasatın çok üzerinde bir Almodovar filmi varsa, insan en azından o iki saatte kendi saçma ve gereksiz bunalımını terkediyor. Biraz şaşırmaya, kalbinizin hızlı atmasına, perdeye bakamayıp gözünüzü kapatmanıza neden olacak o ruh haline ihtiyacınız varsa. The skin i live in. 


Elbise:Twist
Trençkot:İpekyol

16 comments:

  1. burberry için benim de benzer planlarım olmuştu, eleman ihtiyacı varsa ben de girebilirim:P
    ama şu kadarını söyliyim, üzerindeki de en az o kadar güzelmiş ve yakışmış;) hele elbise.. <3
    güle güle kullan bebek!

    ReplyDelete
  2. hayat mesaimizi gereksiz konu, kişi vs. ile değersizce tüketmek. hakediyorlar mı? bence etmiyorlar. bu mesaide patron biziz unutmasak dimi : )

    ReplyDelete
  3. CANIM ZAMAN ZAMAN HEPİMİZİN YAŞADIĞI DUYGULAR BUNLAR... ÖZEL SEBEPLER GÖKYÜZÜ OLAYLARI(ASTROLOJİYE İNANIRIM) ETKİLEYEBİLİYOR İNSANLARI ÖNEMLİ OLAN MODUNU DEĞİŞTİRMEYE ÇABALAMAK!!! ÇÜNKÜ HERŞEY İNSANIN ELİNDE..."KIYAFET DEĞİŞTİRİR GİBİ DÜŞÜNCELERİNİ DEĞİŞTİREBİLMELİYİZ" BU SÖZÜ SEVİYRM;)
    BU ARADA TRENÇKOTUN BENCE ŞAHANE ÇOK BEĞENDİM ....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/happy-new-year-to-everyone.html

    ReplyDelete
  4. üstündeki her şeye teker teker bayıldım.seni çok beğenyorum zaten.çok masum bi ifaden var :)

    ReplyDelete
  5. Bence saçlarının bu hali çok güzel,altlarda sarılar hep olmalı :)

    ReplyDelete
  6. trençkotun gayet güzel durmuş bence. ama asıl çantanı çok beğendim :)

    ReplyDelete
  7. duygu dalgalanması hepimizde var canım yaaa....

    trençkotun çook güzell :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. CNM TRENCH GERCEKTEN COK GÜZEL, İPEKYOLUN TRENCHLERİ HEP GÜZELDİR ZATEN..

    ReplyDelete
  9. üzerindekileri geçtim altında yazılanlara daha çok bayılıyorum ben. çoğu gibi sadece fotoğrafları koyup şurdan burdan da yazabilirisin ama böylesi çok daha güzel, bir moda bloğundan çok fazlası ;)

    ReplyDelete
  10. burberyy trenchcoat için harika bir benzetme olmuş dana benzetmesi :)

    yap kendine bir kahve, en sevgiğin tatlı yanında en sevdiğinle en sevdiğin filmi izle...

    pozitif enleri hiç kaybetmemen dileğiyle...

    sevgiler bana da beklerim...

    ReplyDelete
  11. trençkot benzetmene çok güldüm :)
    elbiseye de bayıldım!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    ReplyDelete
  13. Trabzan yani fotograflarin cekimini cok sevdim;) Trabzanin fluluguna takilip, devam ediyorum, hoop sonunda guzel Funda! Guzel trenchcoat'lu ya da guzel elbiseli;) Kendisi sifon, kollari triko olamaz bu elbisenin di mi! Bugun bana ilham veriyorsun Funda'cim;))

    ReplyDelete
  14. gri + kahve bende çok seviyorum birlikte kullanmayı , gayet takip edicem blogunuuuu :)))))

    ReplyDelete
  15. Almodovar'ın her filmini beğenerek izledim ama bu filmi henüz göremedim, çok da merak ettim fırsat bulursam gideceğim.

    Bence sen bu trençkotu da muhteşem taşımışsın, elbisen zaten sezon başından beri favorim. Çok güzel bir twist kızı gördüm fotolarda, yıldızlar çok yakışmış canım :))

    ReplyDelete
  16. selamlar, cesaretini toplayıp saçlarını kısacık kestirmeye ne dersin

    ReplyDelete