Friday, January 6, 2012

disappear







Bak bugün oldu hala Zara'nın yakınına uğramadım.
İnternetten bakıp bakıp kapatıyorum. 

 ...

Son üç gündür B12 eksikliği ile ilgili ne var ne yok okudum.
Bir ampul dodex içtim ya içim nasıl rahat. Sanki unutkanlığım, yorgunluğum, asabiyetim bikaç mililitrelik o acı turuncu sıvıyla son bulacak. Sevdiceğim dodex.

...

 HIMYM izleyip ağlıyorum. Glee izleyip ağlıyorum. Vücudumda birikmiş fazla gözyaşı deposu olduğundan şüpheleniyorum.
...

Vee haftasonunu haftasonu gibi yaşayabileceklere selam eder, geri kalanlara iyi çalışmalar dilerim!



Kazak&Çanta:Mango
Kaban:Zara
Etek(Aslen elbise):Bershka


10 comments:

  1. Yine pek tatlısın :) Bordo çorap çok seviyorum, kazağın da örgüsü çok güzelmiş ♥

    ReplyDelete
  2. umarım bu buhran günleri çabuk geçer :) bordo çorap outfite can vermiş...

    sevgiler...

    ReplyDelete
  3. bir süredir resimlerde gözlerinin içi gülmüyordu , umarım en kısa zamanda atlatırsın :)

    ReplyDelete
  4. Kazak, çorap ve kaban favori parçalarım oldu ♥ Güzel bir kombin olmuş ;)

    http://www.modamla.com/

    ReplyDelete
  5. hihi ben bugünü biliyorum, gece görüşüyle merdivenlerden çıkarkenki haliyle bile güzel görünüyodun:) seni kestim evet:P
    zara konusunda ben de bugün benzer performansı sergiledim. yanından gözlerimi kapamak suretiyle hızlıca geçtim*.*
    bide bence sen hep gülerek poz ver;) hem yarın pazar, öyle düşün:)

    ReplyDelete
  6. artı olarak; dodexten sonra artık üşümeyeceksin:)

    ReplyDelete
  7. Ben biraz post biriktirmisim:/
    Noldu ki sana, B12 falan:s Onceki post'larda ogrenebilecek miyim acaba?

    Ben de biraz once Friend's izleyip agladim!

    Funda'cim hep hanim hanimcik, pek tatlisin;) Bordo tonlariyla dolasmak guzel bisi di mi?;)

    ReplyDelete
  8. bu çantanın siyahını kaptım bende , çook kullanışlı kalsaydı bu renginide alıcaktım , kışa çok yakışıyor :) bayıldım renk uyumuna :)

    ReplyDelete
  9. Shopaholic; hihiii teşekkürler:)
    Darkolivee; Çok açık hissediliyor di mi o buhran, hemen bi kendime gelim ben:)
    Adsız; Şimdi ağlicam neyim var acaba benim:(
    Modamla; Teşekkürler ♥
    Minikkus; Kescen tabi, biz birbirimizi kesmek için varız:)
    Bu arada Zaraya ne kadar karşı koyacağız bakalım:)
    Saadet; hahaa umarım evet:)
    SvGLove; Yeni bir şey diil Sevgicim, 15 yıldır etten mahrum bünyemin B12 çığlıkları bunlar:) Ve bu ara Friends izleyip ağlamak da nasıl tanıdık bir bilsen:)
    Stay on the fashion; Teşekkürler, sen de güle güle kullan çantanı:)

    ReplyDelete
  10. Arada birikiyor damda damla insanın içine attıkları toplu dışa vurum olarka çıkıyor sanırım :( ben bu kazağı sırf senin üzerinde beğendim diye gidip denedim ama bana bu şekilde yakışmadı. Bordo çorap ve vintage koley ile çok hoş bir kombin olmuş canım. Günümüzde her şey ışık hızında gerçekleştiğinden unutulanlar da artıyor, benim de son zamanlarda çok sık başıma gelen ve canımı sıkan bir durum dilerim en kısa zamanda geride kalır bu durum (et yerine tofu da mı yemiyorsun kuzum? :))

    ReplyDelete