Friday, December 23, 2011

mutualism


Eğer sana ne alacağını bilemediği için sevdiğin adam şaşkın ve panik dolu bakışlarla huzursuz günler geçirmeye başladıysa, o senin olsa pek mutlu olacağın elbiseyi işaret etmen hiç ayıp değil aksine çifte mutluluk getiren şahane bir harekettir.

Ve bu elbiseyi tam da yılbaşından bir hafta önceki düğünde giymek için paketinden çıkarman biraz yılbaşı ruhuna zarar vermiş olabilir.

Ama tamam üzülme. 

Çaresizdin. 

Giyecek hiçbirşeyin yoktu. 

Yalanın batsındı.


Elbise:Twist

15 comments:

  1. Hic biseyi yok benim arkadasimin kiyamam Ben sana iyiki sevdigin Adam var imdadina yetisti :)

    ReplyDelete
  2. söylediğine %1000 katılıyorum! hatta bence evliliklerde mutluluğun minik anahtarlarından biri de bu, çünkü her erkek eşini mutlu edecek hediye seçme konusunda doğuştan yetenekli değil..
    bunu kabullenip gereğini yapmak en doğrusu :)

    elbise şahane, güle güle giy tatlım! <3

    ReplyDelete
  3. güzel hem de çok güzel günlerde kullan!

    ReplyDelete
  4. o la laaaa , wuuuuu,harika bir hediye tatlım...

    sevgiler...

    ReplyDelete
  5. çok güzel bir elbise bu! güzel günlerde kullan :)

    edankb.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Vuuuhu bu elbise muhteşem ayol !
    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ailede is bolumu olmasi ne guzel;)
    Oyle olunca, ortaya boyle sahane sonuclar cikiyor. Herkes musmutlu bir gun/gece geciriyor;)
    Cok piriltili olacaksin Funda'cim, cok guzel olacaksin;)

    ReplyDelete
  8. inanmiyorummmmm elbise bir harikaaaaaaaa..
    bencede buna kötü bir sey yok.. gönül rahatligiyla elbiseni giyebilirsin =D
    güle güle giy ama gercekten nefis bir sey bu !

    ReplyDelete
  9. müthiş! ve sana da çok yakışacaktır eminim;) güle güle güzel günlerde kullan kuşum.
    bu arada günde beş vakit yanınızdayken hazır şu benim ermanı da törpüleseniz ya azcık!:P

    ReplyDelete
  10. çok güzelmiş,hadi bakalım bir de üstünde görelim :)

    ReplyDelete
  11. Elbiseye bayildim!
    Sevgilerimle,
    Kiymet

    ReplyDelete
  12. Her yerde yılbaşı için payetli elbise ararken elbiseyi twistte ben nasıl göremedim :) ufak imaları ben de seviyorum sonuç çok daha mutlu ediyor insanı, elbiseni çok çok sevdim böyle güzel bir elbise bulmada darısı başıma canım :)

    ReplyDelete
  13. Esra; Kalbimi kırıyosun arkadaş görünümlü hain insan:)
    Guzelgul; dii miii:)
    Ahsen;Sen böyle tam destek veriyosan ben bu hal hareketten daha da şüphe etmem zaten:)
    Chilek;Caanımm teşekkürler:)
    Darkolivee; hihiiii pek çok teşekkürler:)
    What's next;Teşekkürler!
    nasli; teşekkürler ayol:)
    Sevgi;hahaa bu duruma iş bölümü olarak bakmak benim bile aklıma gelmemişti:) Ama nasıl haklısın, çook haklısın:)
    Want more fashion;
    Tralalalaa!!!Çook teşekkürler:)
    Minikkuş; Teşekkürler minikkuş:) Ermanla iş konusunda birbirimizi yeterince törpülediğimizden bence bi müddet bu işlere pek bulaşmayalım:)
    S♥A;Teşekkürler!
    Küçük şeyler;Teşekkürler!
    BeTwin Us;hahaaa:) Gerçekten ya sen nası görmezsin bu elbiseyi, çok teşekkür ederim tatlım:)

    ReplyDelete
  14. Harika elbise <3 Şimdilerde böyle bir şey lazım, yine yılbaşı geliyor:)

    ReplyDelete