Thursday, December 15, 2011

missing one big thing




Yıllardır alıyorum. Hala siyah düz bir kazağım yok. 
Allısı pullusu, morlusu var. Bir tane düz siyah olanı yok. 
Sabah nerdeyse tam bu hırkayı ters giyip kendime kazak yapacaktım. 
Öyle bir çaresizlik düşünün:) 
Neyse akşam Mango izdihamına kendimi bırakıp bir tane düz siyah üst alabildim kendime. 
Şimdi sakinim. 
Sonra saçlarımı ya kazıtıyorum ya pembeye boyatıyorum diye kuaföre gittim. 
İşte bu kadar kestirebildim. 
Şu hayatta benim kuaförüm olmayı hiç istemezdim.


Elbise(etek olarak):Zara
Hırka:Benetton
Gömlek:Mudo
Çanta:Mango

13 comments:

  1. :) benimde hic siyah bogazli kazagim olmaz hep alirim ama olmaz iste..yesil etek cok hos bu arada:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Beautiful outfit, I love this colours combinations with white, green and black ! I like your blog and I like your movie about your city :)

    Join to my blog ,
    http://evelinemylifeandpassion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Gorgeous! I love this entire look, especially the white collar from your blouse! so chic! www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  4. tatlım hırkaları ters giymek trend zaten yapsaydın keske:))

    ReplyDelete
  5. Funda'cığım fotoğrafların ne güzel bir derinliği var öyle,elbise de etek olarak çok güzel olmuş!!siyah-yeşil siyahlar içinde çok hoş durmuş :)

    ReplyDelete
  6. aynı durum bende de mevcut:) yani alıyorum alıyorum ama hala siyah ve krem rengi düz kazagım yok:) yeşil elbiseden etek olayını pek sevdim, nar tanesi gibi olmuşsun *.*

    ReplyDelete
  7. Fotoraflarin cokk kaliteli ve cok güzel cikiyor canim yaa sende güzel olunca on numara oluyor :) bu arada eteginin rengini cok beyendim

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  8. siyah ve yeşil çok hoş olmuş, beğendim :)

    ReplyDelete
  9. Ben de istemezdim benim kuaförüm olmayı:)))

    ReplyDelete
  10. Siyahlar içinde yeşili görür görmez "yılbaşı ruhuna sahip bir kombin!" dedim içimden. Algıda seçicilik bu olsa gerek :) saçların da çok fazla kısalmamış, daha da canlanması için kestirmen iyi olmuş bence, zaten bu dalgaları çok yakıştırıyorum sana biliyorsun canım :)

    BeTwin Us

    ReplyDelete
  11. inanilmaz derecede begendim kombinini bu kadar tatli mi olur bi insan !!
    hele o yaka !!!!!
    hele o yesilin tonu !!!!!
    bayildimmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  12. yeşil+Siyah çok tatlı olmuşsun..Bende bloğuma beklerim...

    ReplyDelete
  13. Zeys; Hahaa hepimiz aynı durumdayız di mii yaa:)
    Evela;Thanks Evela, its just a great comment!
    Audrey;Thanks dear!
    Aysun; Evet ya o çaresizlik anında sartorialistten birkaç örnek de geldi aslında gözümün önüne ama vazgeçtim sonra:)
    Fido; Bu otopark fotoğrafları pek şık değil ama sevmene çok sevindim, çok teşekkürler!
    Minikkus; Bu nasıl bir kendini bilmezliktir ya bizimki:)))
    Guzelgul; Ne güzel sözler çok teşekkür ederim:)))
    Gaye; Teşekkürler!
    Zeynep; Zeynep senin naifliğin buralardan hissediliyor:) Benim kuafördeki halimi tavrımı görsen, ya da vazgeçtim, görme sen:)))
    BeTwin Us; Haklısın geçekten, elim bu aralar hem yeşillere, bordolara, siyahlara gidiyor:) Çook teşekkürler, saçımın daha iyi görünmeye başladığına çok sevindim.
    Want more fashion; Heytt beaa!!!Ne güzel bi yorum buu:))) Çok teşekkürler!
    Moda bekçisi;Çok teşekkürler:)

    ReplyDelete