Wednesday, June 15, 2011

the yellow blazer




Merhaba. Bugün 15 Haziran 2011. Kuzey yarım kürede mevsim yaz. Resmi olarak. Ama bu topraklarda havanın canı sıkkın ve "yaz"ın ne olduğunu bilmeyen bir insana bu gördüğü için "yaz" demeye utanırsınız. Sabah fazla gelen ceketim, iş çıkışı yağan yağmura az geldi. Mevsime göre giyinmek diye bir şey yok. Mümkün değil. Ya sabah hava ile uyumlu olabilirsiniz ya akşam. 
Haftasonu kaldırdığım yorganın yerine koyduğum pike de çaresiz. Bense "Üşümüyorum ki" yalanı ile her sabah gözlerim şiş, boynum tutuk uyanıyorum. 
Sadece tatil planı yapacak ruhu yakalayabilecek kadar istikrarlı bir yaz istiyorum. Fazlasını değil. 
Bu fotoğraflarda böyle saçma sapan hareketler yapmamın nedeni paçalarıma sıçrayan çamur ya da ağaçtan üzerime düşen yağmur damlaları olabilir. Olmayabilir de. 
Sadece poz vermek çok sıkıcıdır belki.


Blazer:Polo Garage,Jean:Mango,Broşlar:Berlin'de pazardan 

7 comments:

  1. Sarı sana yakışıyor, sarı sarı:)

    ReplyDelete
  2. blazer çok güzelmiş, hala var mıdır acaba gidip baksam polo'ya...

    ReplyDelete
  3. @chilek, tesekkurlerr!!!
    @kitapçı kız,blazer sanırım 5 yıllık:( Ama sarı bir blazer var mangoda şu anda indirimde bence mutlaka bak!

    ReplyDelete
  4. Ya bak şimdi okudum da nasıl sinirlerim bozuldu bir bilsen :) Şu aralar ne giyeceğime bende karar veremiyorum. Neyse sen dün pek şıkmışsın ;) Tanıdığıma memnun oldum :) SEVGİLER...

    ReplyDelete
  5. @mervişşş hoşgeldinn ben de memnun oldum!

    ReplyDelete
  6. bide havalar ısınmadı diyoduk okadar:) baksana ne hallerdeymişiz geçen sene:) sarı çiçeeem benim <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla ya bildiğin yağmur çamur, nerde şimdiki 35 derecelik sıcak:P

      Delete